Известие

Collapse
No announcement yet.

Горна помпа съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
    Бе май най-лесно ще е да сменя цялата стойка....
    О, за това забрави, само изглежда, че ще е лесно. И аз така си помислих, че ще е лесно и ще си я прехвърля на Типото, ама това нещо няма махане. Сега съм си с жило и съм повече от доволен, че не се наиграх\отделно, че и забравих за течащи помпи и проблемите им\.
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #17
      Бааа,това с жилото много добре ми звучи-чак почвам да се чудя защо им е трябвало да я правят с хидравлика,като жилото е много по-просто и ефективно.Пък и честно казано с всичко ново по съединителя с изключение на маркучето....сякаш пак не е много мек педалът и пак не мога да го натискам без да си отлепям петата от пода

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
        О, за това забрави, само изглежда, че ще е лесно. И аз така си помислих, че ще е лесно и ще си я прехвърля на Типото, ама това нещо няма махане. Сега съм си с жило и съм повече от доволен, че не се наиграх\отделно, че и забравих за течащи помпи и проблемите им\.
        Маха се бе Мите.Не е кой знае какъв гърч.Само горния болт е келеш ама се маха.И естествено много увъртания и усуквания да излеза,все едно вадиш централата на климатроника на 156.
        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

        Comment


        • #19
          Нали пишем за едно и също - това на снимката. С болтовете нямах ядове, отказа ме силикона, с който е залепено допълнително. И всичко това, в състоянието на снимката\на голо купе\. Определено бях стигнал до извода, че без флекс и заваръчна техника, прехвърлянето е немислимо и си останах на жило, за което, както писах, не съжалявам и за момент - 16 лв е чистак бърсак .
          Attached Files
          75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
          155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
          FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
          Мненията са като задниците - всеки си има!

          Comment


          • #20
            Охо къде ме прати ти,бе.Не бе Мите стойката дето е хваната ...не мога да се сетя на камбаната ли беше(той Никола трябва да се сети).Нейните шпилки превъртат пък и като се чекне да се извади вилката и се попрегъва и по напуква тъпата ламарина та играе и СО-то после.
            Незнам да няма разлика щото излизаха 2 вида долни помпи,ако твийта е с другия вид да не би да е била там,ама много далече ми се види.
            ПС.Сега като гледам-това за сервото и спирачната помпа ли е,кво е?
            155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
            1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
            GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
            ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

            Comment


            • #21
              Нее за така наречената горна помпа дето на 155 е по-надолу от долната(работният цилиндър)
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #22
                Да бе и аз се зачудих-това е за сервото така като гледам.Оная стойка е хваната за камбаната на скоростната кутия,не би трябвало да е проблем да я сменя.

                Comment


                • #23
                  Ами не знам къде съм блеял, ама разбрах, че е прецакал шпилка на оградената в червено дивотия\е тя няма маханката \.
                  Иначе смени направо стойката и не се занимавай с дивотии.

                  П.С. И при мен тоя маркуч беше адски нацепен външно, но не изпускаше, и аз не съм го срещал по магазините.
                  75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                  155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                  FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                  Мненията са като задниците - всеки си има!

                  Comment


                  • #24
                    Абе тоя маркуч днеска писах във форума на AXM да ги питам дали го имат...ще видим кво ще ми отговорят.Не би трябвало да е скъп-на практика си е като спирачно маркуче..

                    Comment


                    • #25
                      така е колега,като една спирачно маркуче е,ама го нема никъде да го е.. и аз като сменях работен цилиндър иска х да сменя и тоя маркуч,ама файда няма никъдее
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #26
                        http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo...ht_1099wt_1037

                        Според мен тоя маркуч би трябвало да е същия-не е за 155-ца,но изглежда по същия начин.А иначе не знам дали не може да се направи по някакъв начин-маркучи и накрайници мнооого,но си трябва спец в това

                        Comment


                        • #27
                          Колеги,днеска ми пристигна маркучето между помпите на съединителя,изработено по поръчка в една софийска фирма за скромната сума от около 26 лв (с включени две куриески такси в това). Ето снимки:



                          Ако някой се интересува-фирмата се казва ПАПЕ ЕООД,правя им нескрита реклама,щото маркучето изглежда по-качествена изработка от оригинала. В събота ще монтирам и да видим как ще е. Имам едно питане обаче-искам да сменя и маркучето,което е от казанчето за спирачна течност до горната помпа на съединителя-има ли вероятност ако оплескам нещата и се източи цялото казанче, да смукнат въздух и спирачките,че там вече не знам как бих ги обезвъздушил...

                          Comment


                          • #28
                            Няма да засмучат спирачките.
                            Давай смело!
                            Иначе от тоя маркуч се втвърдява педала!
                            Разлага се вътре и се запушва.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              Колеги,справих се със смяната на всички помпи и маркучета,съединителят се обезвъздуши супер бързо.Обаче тука днеска един вятър и съм си внушил,че е влязъл прах в системата и искам да я промия и да сменя цялата течност.Кажете ми,моля ви-колко течност ще ми отиде за промивката и по какво да преценя,че е станала качествено.То е ясно,че се вманиачавам вече,но нали затова сме алфисти
                              Last edited by Dimicha; d.m.y г., 15:15.

                              Comment


                              • #30
                                Вземи си една разфасовка от 500мл и ще ти стигне за подмяната на течността
                                П.С. Според мен наистина си си внушил яко и само ще се вкараш в приключение ама както и да е
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X